2010.03.01. 13:17| Szerző: Amani1987

 

Újra fogfájással küzdök. Azt hiszem valamikor csütörtökön vagy pénteken kezdődött. Az a gyűlöletes szúró fájdalom hatolt az idegekbe, amit már oly sokszor tapasztaltam. Igen, a bal alsó lyukas és le is van törve. Gondoltam pár napig fájdogál (fájdalomcsillapítóval elviselhető) aztán megy minden a régiben, újra sikeresen tudunk majd együtt működni. De kedves  barátom, vagy épp ellenségem nem tartotta jónak a partneri kapcsolatot és eldöntötte, hogy most háborúzni fog velem. Nem tudom mi a célja. Megmenteni már nem igen lehet. (De oly mértékig dühös vagyok rá, hogyha lehetne még vele valamit kezdeni, akkor is inkább eltávolíttatnám. Nincs rá szükségem, ha csak fájdalmat tud okozni.) Szóval ahelyett, hogy békésen pihengetne a számban, méltóztatott begyulladni. Most az egész fog fáj, nem csak egy-egy ideg, és emellett még az ínyem is, illetve az állam alatti rész. Elkezdtem gyulladáscsökkentőt szedni (remélem gyorsan használ és én el tudom felejteni ennek az utálatos fognak azt, hogy így kicseszett velem napokra).

 

Fogorvoshoz már csak legvégső esetben mennék. Akkor, ha a kín olyan elviselhetetlen lenne, hogy már-már az őrület szélére sodorna. De mivel erős vagyok és van elég gyógyszerem, így ez nem következhet be. Ha el is mennék dokihoz, semmit nem csinálna vele, amíg ennyire be van gyulladva. Meg aztán, elég messze kéne nekem mennem egy foghúzás miatt. Körülbelül 3 órát kéne utaznom, nem beszélve arról, hogy hétköznap nem nagyon tudok távol maradni Pesttől. De ami még nyomósabb érv: nem is akarok menni.

Kiccs szerint pedig kéne. (Könnyen beszél, jók a fogai). Oké, én is tudom, hogy ki kellene húzatni, de hát na. Neki már ismernie kell annyira, hogy tudja, félek. Én nem tudok szembeszállni a félelmeimmel. Ekkora félelemmel nem. Gyáva vagyok? Az hát, nem is tagadom. De ezt el kell fogadni és kész.

Nem mellesleg, a sok szenvedés mellett egy csomó pénzbe is kerülne a fogorvos. Annak idején, amikor az első két fogam csinálták, 40ezer forintba került. (És mint kiderült, nagyon is jutányos áron csinálták meg, mert itt legalább a duplájába került volna.) Igaz ugyan, hogy a húzás meg a tömés ingyen van, de azzal sokra nem megyek. Tömni már nem lehet, húzás után meg muszáj lenne pótolni, különben mivel ennék? A fogpótlás viszont nem olcsó mulatság. Néhány hete akadt a kezembe egy fogklinika szórólapja, ahol akciós fogpótlást reklámoztak 100ezer forintért. Honnan szednék ennyi pénzt? És ha lenne is ennyim, akkor hasznosabbra költeném.

Azért furcsa dolog ez a fog, mert ugye fájdalmat okoz amikor jön, és fájdalmat okoz, amikor távozik. Én nem bánnám, ha az enyém már távozna, csak akkor menjen már végre és ne várja meg, amíg egyet gondolok és lakoltatom ki. Pedig nem volt ám nálam rossz dolga, de ha ő így, akkor majd én is így.

Szóval kedves bal alsó, ott a legszélén, szedd magad össze, mert én ugyan nem fogok utána sírni!


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr801799569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása