2010.06.12. 17:21| Szerző: Amani1987

Igen, teljesen ráizgultam a zenére és a táncra is.
A focihoz semmi közöm, nem is nagyon voltam képben, hogy mi is ez a waka waka. Tegnap láttam a tv-ben, hogy a Hősök terén (vagy nem ott?!) tanították be a koreográfiát. Nagyon megtetszett és utánakerestem.
A számot ezredszer hallgatom meg és most elkezdtem betanulni a táncot. Nem tűnik nehéznek és alighanem nem is az. Csak valahogy még eltévesztek ezt-azt. És amire rájöttem, hogy nem az oktatót kell néznem, hanem a többieket, mert az oktató már tök gyorsan és profin csinálja, míg a többiek az én tempómban (vagy ahhoz közel. Szegény szürke pólós lány is leizzadt,mint én. Vagyis én ennyire azért nem vittem túlzásba a gyakorlást:) )
De szerintem hamarosan menni fog. (Fő az optimizmus :D)

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr612076578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása