2011.01.17. 18:22| Szerző: Amani1987

Szegény embert az ág is húzza-tartja a mondás. Nos ez teljesen így van.
Az egy dolog-bár igen nagy dolog-hogy nincs netem egyáltalán. Még csak a facebook sem jön be, pedig az mindig bejött a leggyengébb jellel is. Gondoltam, a wifi még mindig bejöhet, hiszen az erkélyen mindig volt felcsipegetésre váró netmorzsácska, amivel ugyan nem lehetett száguldozni a világhálón, de a minimális kapcsolattartásra és a legszükségesebb oldalak megtekintésére elégnek bizonyult.
Hát most ez sem jött be. És nem a netmorzsácskákkal lehet a baj, mert azok most is ott vannak elhullajtva, csak valamiért az én gépemnek nem megy a csipegetés. Azt hiszem a wifivel van valami baj. Már egy hete észrevettem, hogy valami nem stimmel. Napközben nem volt semmi baj, netezgettem, ahogy szoktam. Aztán mikor munkából hazaértem, már nem tudtam megnyitni semmilyen oldalt, még a kezdőlapot sem. Egy pici kis szövegbuborék jelent meg, mely az alábbi szöveget tartalmazta: Windows- Rendszerhiba  IP-címütközés van a hálózaton működő más rendszerrel. Nem annyira vagyok jártas az informatikában, így nekem nem sokat mondott ez az üzenet. Külön-külön még csak-csak értem hogy mi micsoda, de így egészében nekem nem árulja el ez a mondat, hogy mi a teendő. Mivel a windowst említi, az is megfordult a fejemben, hogy legvégső esetben (de tényleg csak ha minden kötél szakad) újratelepítem az egészet. Mások valami wifi drivert emlegettek, hogy azzal lehet a baj.
Egyébként nem tudom hogy mitől lehet ez az IP-címütközés, mint ahogy azt sem, hogy kivel ütközöm. Mert eddig sosem volt ilyen probléma, holott másfél éve ugyanúgy használom a netet. Szóval bár rácsatlakoztam a netre, és egész jó jelerősségem volt, használni nem tudtam azt. A problémát ugyan kellő szakértelem hiányában nem oldottuk meg, de kitaláltunk más megoldást. Egy vezetékkel oldottuk meg, hogy tesóm gépével összekötve az enyémet, tudjak netezni.
Aztán jött a lekorlátozás, így a nagy öröm, hogy mégis van netem, mindössze fél napig tartott.
És ma a kudarcba fulladt próbálkozás az erkéllyel és a jólelkű előfizetőkkel, akik megosztják a netet és nem is védik azt jelszóval. Hiába, nagylelkűségükért hálás vagyok, de hasznomra nem vált. Mint mondtam, a hiba nálam lehet. Újfent sikerült csatlakoznom egy-egy jelre, de csak nem jött be semmi. Ugyan nem írt ki semmiféle hibaüzenetet (semmi IP-s szarság), de probléma az egyértelműen van.
Sőt a minap a Burger Kingben sem sikerült behoznom semmilyen oldalt.
Valakinek valami megoldási javaslat? Jól gondolom, ugye, hogy a wifinél keresendő a probléma kulcsa?

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr772591013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása