2011.02.11. 17:44| Szerző: Amani1987

 A Facebookon egyre terjednek az olyan képek, amiken sok kis figura van, és be lehet jelölni rajtuk az ismerősöket. Én is jelölve lettem most egy ilyenen. Disney csajok vannak a képen és én vagyok az egyik. Pont az, akit nem tudom, hogy ki és melyik rajzfilmben szerepel. Viszont tetszik a figura és most eléggé idegesít, hogy nem ismerem.
Sajnos, akit kérdeztem, senki nem tudja, így ha valakinek mégis ismerős, szívesen venném a segítséget.
Akit keresek, az alsó sorban van, Pocahontas és Jane között.


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr332654399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amani1987 2011.02.11. 18:15:18

Közben megtaláltam magam is :) Kingdom Hearts nevű PS2 játékból Kairi :)
süti beállítások módosítása