2009.08.09. 17:17| Szerző: Amani1987

Gyerekkorom egyik kedvenc filmje. Ha jól tudom 5x2 részes a sorozat, de nekem igazán csak az első két rész jött be. A folytatásokat nem nagyon szerettem. Azonban az Aranyrózsa barlangjára máig emlékszem. A zenére, a szereplőkre, még mondatokra is, bár ott már van némi homály.

Nem tudom, hogy jutott eszembe, de pár napja azon görcsölök, hogy nekem kell ez a film. Keresgéltem a neten, találtam is, elkezdtem tölteni. Ma jött le és nagyon lelkes voltam, hogy most már nézhetem is. Akkor jött az arculcsapás, mert olasz nyelvű és még feliratot sem lehet találni hozzá. Sajnos olaszul nem igazán tudok, de a nosztalgia miatt azt hiszem meg fogom nézni. 

 


 

Majd találtam egy másik torrentet. Most töltöm, de aztán rájöttem kommentekből, hogy ez meg francia nyelvű. De leszedem, hátha van rajta felirat. Ha más nem, akkor angolul. De nekem ez a film KELL!!! MINDENKÉPP!!

Ha esetleg valaki tudja, hogy fel lehet-e lelni magyarul, az jelezze légyszi, mert én sehol nem találom:(


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr471315412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szucsneszilvi 2010.03.02. 19:48:11

Szia! Lehet, hogy azóta már sikerült letöltened a filmet, de a meseorszag.gportal.hu oldalon fent van két sorozat belőle magyarul, és egy hónapon belül mind az 5 sorozat (azaz 10 rész) felkerül az oldalra. Remélem segíthettem.:)

Amani1987 2010.03.02. 21:52:20

@szucsneszilvi: Nagyon is sokat segítettél, mert közben megtaláltam, de olaszul. Köszi az infót, már nézem is az oldalt :)
süti beállítások módosítása