2008.04.01. 18:48| Szerző: Amani1987

Rájöttem mi a legnagyobb hibám:túlságosan indulatos vagyok.Észrevettem,hogy mennyire könnyen mondom azt egyesekre,hogy szeretem,vagy gyűlölöm,jó ember vagy rossz ember.

 

Ha valaki megbánt,azt hajlamos vagyok rossz embernek elkönyvelni.És mindezt milyen logika alapján?Természetesre veszem,hogy ha én nem bántok valakit,akkor ő sem fog bántani engem.De ez hülyeség,hiszen a világ nem így működik.És attól,hogy valaki akaratlanul vagy akár akarva fájdalmat okoz nekem,még lehet nagyon jó ember.És nem feltétlenül érdemli meg a szeretetemet valaki attól,hogy egy jó szót szólt nekem és kedves volt hozzám.Hajlamos vagyok elhamarkodottan ítélni.És emiatt sokszor engedtem bizalmamba olyanokat,akik nem érdemelték ezt meg.De olyan is volt,hogy rossz embernek tartottam valakit,aki nem volt igazán rossz.

 

Most bocsánatot kérek azoktól,akiket ez érint,vagy akiket megbántottam hirtelen jött haragomban.Sajnálom,nem volt szándékos.Ma már tudom,hogy a düh nem jó tanácsadó.

Rájöttem,hogy nem szabad hirtelen támadt harag alapján ítélni valakit,mint ahogy a rózsaszín ködön keresztül sem lehet tisztán látni.Igyekszem változni,és azt hiszem sikerülni is fog,hiszen a hiba felismerése a legjobb út a változáshoz.


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: hiba indulatos  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr41315196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása