2011.02.17. 11:12| Szerző: Amani1987

Oldalt ki kell előbb nyírni a zenegépet!!!

 Ezt a számot hetekkel ezelőtt hallottam először a mekiben. Lehet, hogy már inkább hónapokkal ezelőtt, mert azt hiszem akkor figyeltem fel rá, amikor átkerültem a McCaféba. Az ok egyszerű: hallani nem mindig hallom a zenét, de eddig látni egyáltalán nem volt szerencsém. A kávézóból azonban pont rálátok a tévére és amit a zene olykor minimális hangereje, illetve az én nagyothallásom miatt nem hallok ugyan, de látok. És ott volt ez a zene, amiből elkaptam egy-egy dallamot, és bele is szerettem. Nem tudtam ki ez a csávó, és mivel a szövegből tényleg csak foszlányokat hallottam, a számra is nehéz lett volna rákeresni. És persze a végén kiírta az előadót és a dal címét, de hogy el is lássak odáig...? Persze, sosem akkor adták le, amikor épp arra jártam vagy már végeztem a melóval.
Egy nap azonban pont a szemetet vittem hátra, amikor ment ez a zene (bevallom volt némi időzítés is a dologban a véletlen mellett). De azt ugye mégsem csinálhattam meg, hogy ott állok egy nagy zsák szeméttel a vendégtérben, amíg véget nem ér a zene. Szerencsére az egyik munkatárs pont akkor végzett és épp ott állt. Megkértem, hogy lesse nekem a tévét és jegyezze meg, hogy mi ez a szám, mert lassan már élet-halál kérdése. És ő volt olyan kedves, hogy meg is tette ezt nekem. És aznap már boldogan jöttem haza, mert több hetes kínszenvedés után, végre meglett nekem ez a szám. Azóta pedig szarrá hallgattam, de nem tudom megunni. :)


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr92667446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása