2010.07.25. 17:50| Szerző: Amani1987

Már több mint egy hete strandolhatnékom volt. Persze munka mellett nem könnyű megvalósítani, tekintve, hogy nekem nem mindig hétvégére esik a szabadnapom, Norbi viszont csak hétvégén ér rá. Szívem szerint már szerdán elmentem volna, de ügyeket kellett intéznem és Norbi sem tudta már elintézni arra a napra a szabadságot. Maradt a szombat, amit tűkön ülve vártam. Szinte számoltam a munkanapokat, hogy már csak kettőt kell kibírni, már csak egyet…
Aztán jött a sokkoló hír, miszerint igaz hogy hosszú idő óta meg lehet dögleni a melegtől, de szombatra (és pont szombatra!) lehűlés és eső várható.  Nagyon kiakadtam ezen, és szomorúan, dühösen, de beletörődtem, hogy nekem semmi nem jön össze, és hogy ebből nem lesz már strand.
Norbi ekkor nagyszerű ötlettel állt elő: menjünk az Aquaworldbe. Kezdetben nem annyira jött be az ötlet, mert féltem, hogy túl mű, túl uszodaszerű lesz a dolog és persze még barnulni sem tudok, ami pedig eléggé rám férne (noha mindig is szerettem a hófehér bőrömet).
Jobb megoldás nem lévén, gondoltam kipróbálhatjuk. Megnéztem a linket, amit Norbi küldött róluk és eléggé megtetszett. Ahol csúszda van, az már nagyon rossz nem lehet.
Külön tetszett, hogy tőlünk nagyon könnyen megközelíthető helyen van. Mindössze egy busszal kellett menni pár megállót, és az a busz épp a házunk elől indul.
A busztól azért még kellett kicsit (kinek mi a kicsi) sétálni az aquaparkig. Főleg, mivel eldumáltuk az időt és elfelejtettünk leszállni a megfelelő megállóban. Viszont nagyon szép környéken sétáltunk vissza, ami miatt már megérte.
A bejáratnál nem kellett sokat sorba állni, hamar bejutottunk. A belépő elég húzós, de lehet üdülési csekkel fizetni. Nem a számomra megszokott karszalagot kaptuk, hanem egy műanyag karórát, ami nem csupán jelzi, hogy befizettük a belépő árát, de az nyitotta a szekrényünket is. Később megtudtuk, hogy ennél sokkal nagyobb szerepe van. Amikor valamit vásároltunk, fizetés helyett az órát kellett csak hozzáérinteni egy valamihez (óraleolvasó (?), nem az aki a rezsiért jön) és amikor elhagytuk az épületet, akkor kellett kiegyenlíteni a számlát. És a legjobb, hogy ezt is lehetett üdülési csekkel.
Az öltözők egész jók és nagyon beleszerettem az órával nyitásba. Az öltözőkből nyílnak a zuhanyzók is, külön női és külön férfi. Persze bele lehet látni, de az ember feltételezné, hogy senki nem meztelenül tusol, hanem csak úgy fürdőcuccban. (Aztán persze láttam este pucér pasi segget és még himbilimbit is- szokásommá vált ugyanis lerövidíteni az utat azáltal, hogy a férfi zuhanyzón járkáltam keresztül)
Medence sokféle van. Van olyan, ahol kimondottan úszni lehet, van gyerekeknek való medence, pezsgőmedencék, hullámmedence, mindenféle élményelemekkel felszerelt stb. És persze a sok-sok csúszda. Mindegyiken lecsúsztam (remélem nem maradt ki semmi). Legjobban a repülő szőnyeg tetszett és a hagymacsúszda.
Összességében egy nagyon klassz napot töltöttünk el ott, délelőtt 11-től este 8-ig. Én még maradtam volna, főleg ha jobb lett volna az idő.
Az egyetlen negatív dolog a tegnappal kapcsolatban az, hogy valaki ellopta a törölközőm. Ráadásul a kedvencemet, egy hatalmas nagy, meleg törcsit. Még most sem fogtam fel egészen, hogy ki az, aki képes ilyesmit ellopni. Ráadásul nem is volt már új, itt-ott már ki volt jőve egy-egy cérnaszál. Nem is volt rajta semmi extra, nem volt valami hiperszuper menő márkájú. De én szerettem, és valaki gonosz módon ellopta tőlem :(
Sokáig szomorkodtam ezen, de próbáltam nem hagyni, hogy rányomja a bélyegét a hangulatomra. És nem is sikerült neki.
Hazafelé mondjuk már hulla fáradt voltam. A víz, meg az egész napos ugribugri kiszívta belőlem az energiát. Reggel persze 6-ra mentem dolgozni, úgyhogy nem sokat aludtam.
Mindenesetre alig várom, hogy újra mehessek az Aquaworldbe. Fantasztikus élmény!


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr682185418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása