2010.12.01. 07:49| Szerző: Amani1987

A blogom látogatottsága eléggé megugrott ezen illetve az utána következő napon. Ez csak azért érthetetlen, mert többé-kevésbé inaktív a blogom (és aznap is az volt). 
15-én mégis 238 látogató kattintott ide a szokásos 10-15 helyett.
Igaz ugyan, hogy 13-án írtam valamit, amit aztán piszkozatba tettem, mert annyira pillanatnyi érzések ihlették, hogy már kis idővel a megírás után nem éreztem azt a felindultságot.
És ha valaki olvasta abban a kis időben, amíg elérhető volt, az biztos félre is értette. Nem ért véget a kapcsolatom Kiccsel, mindössze arról volt szó, hogy olyan események következtek be, amik miatt féltem, hogy meginog esetleg véget is érhet a boldogságunk. De szerencsére nem így lett és minden a legnagyobb rendben.
Én pedig megígérem, hogy próbálok minél többet és minél gyakrabban írni.


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr142485141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rohamkukac85 · http://blog.hu/liliansol 2010.12.01. 08:06:21

Én már régóta olvasom a blogodat, nagyon tetszik a design és szépen fogalmazol :)
Így ismeretlenül is nagyon örülök, hogy nem ért véget a kapcsolatotok Norbival, aranyosak vagytok együtt! :))) Szeressétek egymást! :)
Aznap nekem is hasonló gondolatok cikáztak a fejemben a saját kapcsolatomra vonatkozóan, így együtt tudok érezni Veled. Hiányoltam is a bejegyzéseket már, olyan rég írtál :)
További szép napot Nektek! :)

Rohamkukac85 · http://blog.hu/liliansol 2010.12.01. 08:11:41

Én is megírom a blogom címét, ha esetleg érdekel :)

lilysol.blog.hu/

Sajnos a fenti kommenthez kapcsolódó linken nem érhető el. :/

Jensen, Hanna 2010.12.01. 15:06:43

@Rohamkukac85: de akkor írjál is a blogodba :P :P

Amani: csak akkor tudnak bekavarni a kapcsolatba, ha a két ember közül legalább az egyik "akarja", hogy bekavarjanak. Ha látod a párodon, hogy itten még az apokalipszis sem tudna bezavarni, akkor ne aggódj mások miatt. :) Pottyantsd le magasról, ne hagyd magad felhúzni agyilag, egyszerűen ne foglalkozz vele. :)

Amani1987 2010.12.02. 07:37:26

@Rohamkukac85: Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat. Én is megkukkantottam a blogod. Nagyon szépen megcsináltad, főleg a kis szívecskék tetszenek. De tartalmilag is érdekes, úgyhogy úgy néz ki én is rendszeres vendég leszek nálad :)

Amani1987 2010.12.02. 07:38:19

@Jensen, Hanna: Igen, most megpróbálok így hozzáállni és nem figyelembe venni a gonosz, rosszindulatú embereket.
süti beállítások módosítása