2010.06.04. 10:35| Szerző: Amani1987

Mától lehet engem lájkolni. (Na, nem mintha olyan nagy lenne az olvasottságom :D )
Hálás köszönet Dead-End barátomnak, aki „lájk kompatibilissé” tett. Én magam sajnos nem tudtam volna megcsinálni, mert nem értek az ilyesmihez, meg mert lusta is vagyok hozzá. És nem utolsó sorban, mindig vannak segítőkész emberek, akik megkímélnek engem a számítógépes világ útvesztőitől.

Lényeg, a lényeg: megosztható és lájkolható (mennyire szeretem ezt a szót:) ) lettem. Szerintem nagyon jól néznek ki az új gombok a bejegyzések alatt :) És ha már úgyis facebook függő vagyok, akkor ez a minimum :D


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr542055595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása