2009.10.13. 17:44| Szerző: Amani1987

Tettem fel ide számlálót. Nem azért, hogy tudjam, mennyien tévednek ide akarva, vagy akaratlanul, hanem mert mindig találok valamit változtatni, vagy csicsáznivalót.

Mivel már tettem fel órát (nem tudom minek), tettem fel zenét (magam örömére) így csak a számláló jutott eszembe.

Egy dolgon gondolkodtam azonban. Mégpedig azon, hogy a számlálónak megadjam kezdeti értéknek az eddigi látogatottságot, vagy nulláról indítsam?

Aztán abban maradtam, hogy akkor adok neki kezdeti értéket. Mivel már kb másfél éve írom a blogot, gondoltam a kzedetektől számított látogatottságot veszem alapul, de a freeblogos statisztikán olyan hihetetlen magas szám állt, hogy inkább csak a blog.hu-s működésemmel számoltam. De még ezt is soknak találtam ahhoz képest, hogy semmi érdekesről nem írok. De hát ki tudja kik járnak erre.

 

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: blog  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr831447887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása