Már szombat óta forr bennem az indulat.
Most épp a Pannont nem szeretem. Ugyanis történt az, hogy számlatartozás miatt letiltották a kimenő hívásaimat. Érzékenyen érintett, de abszolút jogos dolog volt. Máskor is volt már ilyen.
Azonban szombaton befizettük a számlát (ahogy máskor is), ellenben nem kapcsolták vissza a telefonom (na ilyen máskor nem volt). Gondoltuk, hogy biztosan a hétvége miatt, mert ugye szabadnap...majd hétfőn. Bár igazából kicsit nehezményeztem, hogy ha én befizethetek szombaton, mert ugye a Pannon üzletek nyitva tartanak akkor is, illetve azt hiszem van olyan, hogy ügyfélszolgálat (tehát valaki minden bizonnyal dolgozik olyankor is), akkor ők miért nem képesek a pénzemért cserébe nyújtani a szolgáltatásokat?
De jó, belenyugodtam a hétfőbe. Ellenben apunak a telefonját már szombat délután lehetett használni. Viszont anyuét és az enyémet nem. (Itt érdemes megemlíteni, hogy közös számlán vagyunk, valami team csomagban, tehát ugyanaz a projekt mind). Na már itt nem értettem az egészet és kezdtem a tűrőképességem határát járni, de azért a hétfőt (vagyis a mai napot) még kivártam.
Azonban negyed 12 és még mindig semmi. Gondolkodom, hogy felhívom őket, és érik egy elég komoly lebaszás is. Mert így aztán már bánom, hogy befizettük a csekket. Ok, hogy késtünk vele, de nem azért, mert nem akartunk fizetni. Így alakult, szar a helyzet, nincs pénz. De miután már fizetünk, akkor aztán ők is csináljanak valamit! Nem azért fizetjük a Pannont, mert nincs hová tenni a pénzünket, hanem mert telefonálni akarunk. Ez szerintem kurvára egyértelmű.
A másik dolog, ami rettenetesen bosszant, hogy miután visszakapcsolják (már ha egyáltalán szándékoznak), akkor jó sok pénzt felszámolnak nekünk azért a gyaníthatóan két perces munkáért, amivel egy ilyen művelet jár. Ugyanis megesett, hogy a számla befizetését követő 10 percen belül már tudtam telefonálni. Ez számomra eléggé egyértelművé teszi, hogy nem egy komoly feladat megoldani, hogy az előfizető használhassa a szolgáltatást, miután fizetési kötelezettségének eleget tett. Tényleg nem kis összegről van szó. Nem akarok hazudni, de azt hiszem 5000-7000 között van. Persze telefononként! Hát igen, annyi bőrt húznak le a számukra becses előfizetőkről, amennyit nem szégyellnek. De ha valamit csinálni is kéne (mint jelen helyzetben) akkor már ráérősebbek.
És persze van még egy problémám, amit bizonyítani nem tudok, de egyik barátnőmmel észrevettük, hogy olyan, mintha némi csalás lenne a wap számlázással. Pontosabban nekem olyakor magasabb, mint amennyi véleményem szerint indokolt lenne (főleg mivel sosem használtam sokat a wapot). A barátnőm, apu, anyu pedig egyáltalán nem wapozik (már én sem, hiszen miért fizetnék egy telefonos netezésért, ami sokkal primitívebb számomra, mint a rendes internet, amikor van itthon netünk?) és mégis mindig ott van a számlán, olykor nem is olyan jelentéktelen összeggel. Kérdem én: ez hogy lehet? Miért is kell fizetni valamiért, amit egyértelműen nem veszünk igénybe?
Szóval a Pannon az én szememben nem sokat ér jelenleg. Ha nem lenne még szeptemberig érvényes a hűségnyilatkozatunk, akkor azt hiszem hagynám is őket a francba és választanék másik szolgáltatót. Bár, hogy azok jobbak-e...?