2008.04.07. 10:59| Szerző: Amani1987

Mostanában sokat gondolkodom azon,hogy kezd hiányozni a torony.Nem a régi,hanem csak úgy valami ami biztonságot nyújt.Egy menedék,ami elzár a fájdalomtól.Meg milyen hercegnő az,akinek nincs tornya?

 

Aztán rájöttem,hogy torony mindenhol akad.Nekem is van.Csak az én tornyom nem olyan magas,mindössze az első emeletig kell menni,hogy valaki a tornyomba jusson.És nem is vagyok benne annyira magányos,mert két másik lánnyal osztozom rajta,de azért torony.És be vagyok zárva oda.Hogy azért vagyok-e bezárva,mert önmagam ítéltem rabságra,vagy azért,mert ebben a számomra oly idegen városban nem tudok magammal mit kezdeni?Magam sem tudom.

 

Mindenesetre sosem éreztem magam itt olyan idegennek,mint az utóbbi időben.Történt valami,amit nem akarok kifejteni,de rávilágított arra,hogy sosem leszek igazán pesti.És nem tudom miért zavar ez,mert tulajdonképpen nem is akarok.Vannak dolgok,amik nagyon zavarnak az itteniekben.Dolgok,amik vidéken máshogy vannak.Sokkal jobbak.

 

De visszatérve a toronyra.Van másik tornyom is.Egy emelettel feljebb,a másodikon.Itt valahogy nem érzem magam olyan magányosnak és egész jól elszórakozok.Ilyenkor netezek,ami valahogy leköt.

 
És a harmadik torony,amit a legjobban szeretek mind közül:torony a királyok városában,a hatodikon(elég magasan),galambokkal az ablakban,és mellettem a herceg.A torony szép,a herceg elbűvölő.Nem az én tornyom,az igaz,de ő megosztja velem.Biztonságban érezhetem magam,anélkül,hogy rabság lenne az ottlét.

 

The image “http://canonabarbar.freeblog.hu/files/torony6_b.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr581315201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása