2009.09.29. 20:32| Szerző: Amani1987

... megint nem aludtam szinte semmit.

Mostanában mindig akad, ami felzaklat és nem hagy aludni. Tegnap kicsit kiborultam a hírtől, amit Gábortól kaptam. A tény, hogy ezentúl talán sosem látom, eléggé elszomorított. Sírtam is. Éjjel már annyira égett a szemem, hogy fájt. Nem tudtam aludni. És az orrom is úgy bedugult, hogy nem tudtam lélegezni.

És az sem segítette a pihenésem, hogy mama egész éjjel fennhangon horkolt a másik ágyon.

Reggel hulla fáradtan és bedagadt szemekkel ébredtem. Ma már talán alszom egy kicsit. Főleg, ha beszélni is tudok vele. (Amire már kicsi az esély)


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr961416644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása