2008.04.18. 08:46| Szerző: Amani1987

Sokszor meghatározza az ember napját az,hogy hogyan ébred.

Én általában magamtól kelek fel,minden ébresztés nélkül.Bár ez rendszerint csak ilyen félig éber állapot.Kicsit a valóság és az álom közt megrekedt lét.Ekkor meg szoktam nézni az órát,hogy tudjam,mikor kell kipattannom az ágyból és kezdeni a napot.Ezt szokta megelőzni az,hogy félálomban nézem meg az időt,pontosabban azt álmodom,hogy megnéztem.Ekkor szoktam nyugtázni magamban-tévesen-hogy még sok-sok órát alhatok.De az igazság az,hogy többnyire már csak percek vannak az ébredésig.Fura,de valahogy mindig azidőtájt kelek,amikor egyébként is kéne. 

Mostanában a koliban nem tudok sokáig aludni.Egyfelől azért,mert az óráim 8-9körül kezdődnek.Másfelől,mert nincs se reluxa,se redőny,de még egy valamirevaló sötétítő függöny sem.Egyszer olvastam egy újságban,hogy a kék szem érzékenyebb a fényre.Na,én ezt akkor elhittem és azóta meggyőződésem,hogy emiatt nem tudok aludni a beáradó fényözön közepette.

 Otthon tudnék aludni,mert ott jók ám a körülmények,de általában anyu szokott ébreszteni,hogy megyünk vásárolni.Jó,nem lenne muszáj mennem,de én szeretek.És alapjába véve,otthon ki szoktam magam pihenni.

Tibinél esik legjobban az alvás.Valahogy ott olyan édesen alszom,mint a tej.http://i37.photobucket.com/albums/e86/darknekoloner/Anime%20Girls/Asleep.jpgDe ott meg az a nyavalyás telefon ébresztő...Na,az a halálom.Utána még 10-15 perc pihi,de annak sok haszna már nincs.Mostanában rögtön ébresztés után megyek mosakodni és utána még visszabújok kicsit.Szeretem nézni,ahogy pihenget.Olyan édes olyankor.

Ma viszont pocsékul ébredtem.Gondoltam:öröm az ürömben,hogy ha már sztrájk van,legalább alhatok,mert suli sincs.Na,ez nem jött be,mert még 8óra sem volt (és édesdeden szundikáltam),mikor valami éktelen zaj riasztott fel boldog álmomból.Nem,nem óracsörgés vagy ahhoz hasonló dallamos ricsaj,hanem fúrás.Valmit fúrnak a suliban már napok óta,de eddig nem is nagyon zavart.Ma viszont olyan intenzíven hallottam,mintha a fejem mellett akarták volna átrobbantani a falat.Mit ne mondjak,megijedtem kicsit.

Visszaaludni már nem tudtam,így elmentem lezuhanyozni.Klassz volt,mert volt meleg(mit meleg,forró)víz.De nem meglepő ez,nekem mindig van.(A többiek ha most ezt látnák...szegény Julcsi rendszerint hideg vízben zuhanyozik.De nem én pancsolom ki a meleget,becsszó.Egyszerűen szerencsés vagyok:D )

Zuhany után sem éreztem magam frissnek.Csodálom Julcsit,aki az ágyból kipattanva is énekelve tud zuhanyozni,frissen,üdén.Én meg ülök az ágy szélén,azon merengek,hogy el kéne pakolni az ágyneműt,meg úgy alapból kezdeni magammal valamit.De nem megy,olyan vagyok minden reggel,mint a mosott szar,és olyan bágyadt arccal nézek,mint akinek vállán a világ fájdalma és szenvedése nyugszik.

http://www.sfprincess.com/Sleepy%20Cat%20copy.jpg

 

Egyszer kéne egy jó ébredés.Mint a hercegnők a tündérmesékben:És a herceg szerelmes csókkal ébresztette fel...Hát igen.Gyönyörű is az.

http://lnx.ginevra2000.it/Disney/labellaaddormentata/auroraphillip2.gif

 

Szóval rossz volt a mai kezdés.De valószínűleg még lehet belőle jó folytatás:) 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: alvás ébredés koli  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr291315214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása