2008.04.16. 17:21| Szerző: Amani1987

Ma hosszasan töprengtem azon,hogy menjek-e vásárolni,avagy sem.Egyfelől szeretem ha van otthon ez-az,másfelől nem nagyon szeretnék most költekezni(nincs is miből).

Aztán meggyőztem magam,hogy végülis baj nem lehet belőle,ha legalább egy kenyeret tartalékolok a hét hátralévő részére.Gondoltam jól van,kb 300Ft van nálam,sokat nem is tudnék költeni,ha elcsábulnék sem.

Hát igen,gondolatnak nem volt rossz,csak nem számoltam azzal a ténnyel,hogy van nálam bankkártya.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4f/Credit-cards.jpg


És akkor jön a költekezés.Mert ugye vannak az alap dolgok,amit meg kell venni.A többi viszont felesleges.

De mindig találok érveket(hülye érveket),hogy miért van szükségem arra,amit nem kéne megvennem.

Mert ugye van a sajt.Arra szükség van,hiszen milyen már a melegszendvics sajt nélkül?De tulajdonképpen melegszendvicsre sem lenne szükség ,hiszen van egy rakat főtt kajám.

Aztán tusfürdő is kell,mert olyan olcsó.Persze,az sosem árt,ha van.Na,de lagalább 5 sorakozik a fürdőben.The image “http://www.magicmix.hu/termekek/dove-tusfurdok.gif” cannot be displayed, because it contains errors.Imádom az illatokat,mindig másikat használok(többnyire a legújabbat).És persze mindent be kell rakni a kosárba,ami olcsóbb,mint 100Ft,mert az nem pénz érte.Nem számít,hogy mi a termék,vagy hogy van-e rá szükségem.A lényeg hogy olcsó.Vettem már így olyasmit,amit soha nem használtam.

Aztán kell egy 2 decis gyümilé,mert lehet,hogy útban hazafelé megszomjazom(kb 10percre lakom a bolttól még gyalog is,az meg kevés a szomjanhaláshoz)Na,erről legalább lebeszéltem magam.

És a szokásos Raffaello.Nem is tudom miért,de valamiért imádtam eddig.Mostanság kezdem megunni.Nem is csoda,amennyit megettem belőle az utóbbi időben.Mostanság a jégkrémet kívánom,meg a krémest.Szóval Raffaellot sem vettem.The image “http://www.blogas.lt/uploads/monikuteee_raffaello.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Még az újságoknál tűnödtem sokat.Mert fontos,hogy legyen otthon valami női magazin.Nem tudom miért.Ritkán olvasok.Többnyire netezek,abban a kis időben pedig amikor nem áll módomban a billentyűt püfölni,vagy órán vagyok vagy tévézek.Szóval az újság majd egyszer át lesz lapozva.Kéthetente jelenik meg,mire kijön a következő szám,végzek a mostanival.

Végül ott tartottam,hogy tele volt a kosár(mert itt legalább volt kosár,nem úgy,mint a székesfehérvári Intersparban,ahol kézben cipeltem a vásárolt cuccokat,mert nem vittem kocsit.Hiába na,kosárra számítottam)

http://www.femina.hu/terasz/tudatos_vasarlas/bolt.jpg

 

És amin sokat gondolkodtam,hogy vegyek-e,az a Kinder tojás.Imádom,de nem is a csoki miatt,hanem a játékért.Csak mostanában már elég gagyik vannak benne.

Az új mániám a telefondísz gyűjtése.A Micimackós.Az amelyiket ilyen gömbből kell egy 100asért tekerni.Aztán jön,ami jön.Soha nem az,amit szeretnék,de azért aranyos mind(kivéve a hal,az a legcsúnyább)

Szóval úgy szórom a pénzt,mintha legalábbis sok lenne belőle.Spórolni kéne,de én is úgy vagyok vele,mint a szenvedélybetegek:majd holnaptól.Aztán egyszer majd csak eljön a holnap.


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: vásárlás függőség  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr351315210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zs 2008.04.16. 20:32:29

áruházláncot még nem vettél?! :Đ ha jó kislány leszel, majd kapsz karácsonyra :Đ
süti beállítások módosítása