2008.04.10. 09:52| Szerző: Amani1987

Nos,tegnap és ma utazgattam kicsi.Erről sok minden eszembe jutott.Erről mesélek kicsit.

 
 
Kezdve azzal,hogy tegnap a metrólejárónál az ellenőr megjegyezte,hogy a bérletem csak aznapra jó.-"Igen,tudom"-válaszoltam kedves mosollyal,miközben arra gondoltam,hogy azért sem veszek újat,csak majd végszükségben.Maximum kerülöm a metrót.Más is megteszi,nekem miért ne sikerülne.
 


Bár régebben nem értettem egyet azokkal,akik hőbörögnek a büntetés miatt.Végülis miért nem vesznek jegyet?Úgy gondoltam,mindenki annyit vegyen igénybe a szolgáltatásokból,amennyiért fizet.Hát ez a gondolatom semmivé foszlott,amikor felszálltam a székesfehérvári buszra más bérletével.Na,ahhoz is pofa kell ám.Pláne rendszeresen.

 
 

Nem baj,mosolyogva mutattam fel a bérletet a sofőrnek,majd leültem és irány a cél.

 
 

 
Reggel korán kellett kelni,mert ugye buszhoz vagyok kötve.És,felmerült bennem egy tapasztalaton alapuló kérdés:miért akkor váltanak pirosra a lámpák,amikor odaérek?Ilyenkor mindig el kezdek gondolkodni:menjek át a piroson vagy várjam meg amíg zöldre vált?Engem arra tanítottak,hogy piroson átmenni rossz,és hogy soha,semmi esetre sem...blablabla.Oké,jól nevelt lány vagyok,várok türelmesen.De mi van,ha egy nem túl nagy városban vagyok?Viszonylag kis forgalom?És ha körbenézek és nem jön semmi?Senki nem látná meg,gyorsan átsuhanok és kész:)Hát én suhantam

 

 
Hamarabb is értem a buszhoz,mint az odaért volna.Ülőhely persze nem volt.Na,nem a korán érkezők foglalják el(mint amilyen én is vagyok),hanem a rutinos tolakodók.Ne,de csak semmi panasz.Ingyen utazom,ne akarjak már ülőhelyet is.

 

 
Az út halál unalom volt,zene ugyan szólt a buszban,de ha nem lenne olyan hangos a busz alapzaja(főleg a zötyögősebb részeknél)akkor sem hallottam volna semmit.Vagy azért,mert minden irányból beszélgetés hallatszott,vagy mert halk a zene,de az is lehet,hogy én vagyok kicsit süket.Azt hiszem a három együtt.Gondoltam jobb híján marad az mp3.Hát igen,szép is lett volna,de a nálam lévő tucatnyi elem mind döglött volt.Hiába,Tescos elem:olcsó,de gyorsan merül.Tudtam én ezt,mikor megvettem,nem is lepett meg igazán.Ezért akartam még venni a héten,de mit ad Isten,épp elfogyott,ideiglenes készlethiány van.(Mint általában minden,amit venni akarok.De a Tescoval kapcsolatos,egyre növekvő ellenérzéseimet most nem fejteném ki,mert van bőven.)

 

 

A buszon maradt az a szórakozásom,hogy néztem utastársaimat,illetve az újságjaikat.Mellettem egy nagyon édes fiú állt.Izmos kar,zöld szem,szőke haj(majdnem annyira szőke,mint az enyém,csak neki a genetika miatt,nekem meg kisebb-nagyobb vegyi közreműködés hatására).Udvarias és jól nevelt is volt,átadta a helyét egy néninek(aki a továbbiakban engem szórakoztatott egy régebbi balesete emlékeivel).

 
 
Aztán leszálltam a Petőfi hídon és onnan még villamossal kellett mennem.Nem sokat,mindössze négyet,de azt annak tudatában,hogy bérletem nincs.(Illetve van,csak fél napja lejárt).Isten látja lelkem,egyetlen egyszer blicceltem(BKV-n!!!Máson azért megesik olykor-olykor),pedig annyiszor elhatároztam már,hogy azért sem veszek bérletet.Hát most is beadtam a derekam,leszálltam az Üllői úton és megvettem azt a nyavalyást.Nem a becsület miatt,hanem mert nincs fölösleges 5000 Ft-om arra az esetre,ha megbüntetnének.

 

 

Aztán eldöntöttem,hogy bár simán beérnék,órára már nem megyek,így akár sétálhatok is.Közben megnéztem,hogy a számlavezetési és mit tudom én milyen levonások után maradt-e még valami pénzem.Gondoltam semmi.Egy nő órákig piszmogott az automatánál.Nem hiszem el,hogy akik rendszeresen felveszik a fizetésüket,nem tudják megtanulni a használatát.(Főleg hogy mindent kiír).Na,utána még hosszasan szemlélgeti az egyenleget...Majd elalszok és közben dühös vagyok.Majd elment onnan és kértem egy egyenleget.Legnagyobb megdöbbenésemre megjött az ösztöndíj:).Gondoltam ennek örömére meghívom magam egy McFreeze-re.Tök sokan voltak.Úgy tűnik errefelé senki nem eszik rendes ételt,csak a McDonald's-ban kapható szivacshoz hasonló hamburgernek nevezett izét.Én szeretem a hamburgert,az igazit,de ez...

 
 

Aztán a koli felé tartva megláttam a kiírást,hogy az egyik fősulin véradás van.Gondoltam,ha már úgyis olyan régen voltam,akkor akár mehetek is.Hazamentem,gyorsan ettem valamit(leginkább chipset) és mentem is vissza.

Aztán most készülök haza,holnap újabb út vár rám.Valószínűleg nem kevésbé fárasztó,mint a mai:(

 

 

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: bkv utazás suli unalom  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr671315206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása