2009.10.06. 10:45| Szerző: Amani1987

Mint írtam, a pannonnal megszűnt a kapcsolatom. Mivel sem kimenő, sem pedig bejövő hívásaimat nem hajlandók engedélyezni, én úgy döntöttem, hogy nem is várom el tőlük. Kerestem inkább mást, aki közreműködik és segítségemre lesz abban, hogy mobilon elérhető legyek és én is elérjek másokat.

De nem volt ilyen magától értetődő a döntés. Mivel a telefonom nem kártyafüggetlen, így venni akartam egy pannonos kártyát. Persze pénz jelenleg még nincs, mert a diákhitel csak 15-én jön meg, addig meg szegénység van.

Egy kedves ismerős azonban felajánlotta, hogy segít és megveszi nekem a kártyát, amit ráérek visszafizetni diákhitelkor is.

Mondanom sem kell, hogy ez iszonyú nagy segítség volt, mert két hétig telefon nélkül lenni elég rázós, tekintve, hogy Ditti is mindig sms-ben jelez, hogy reggel mikor találkozzunk (mert együtt megyünk suliba)

Nem akartam elfogadni a segítségét, mert nem szeretek senkinek sem tartozni, de tényleg szükségem volt rá, és ő szívesen segített. Ezért pedig nagyon hálás vagyok neki.

De visszatérve a szolgáltatóváltásra, mielőtt még elkezdenék kissé csöpögős lenni. Szóval a pannonnál elég húzós árak voltak a SIM kártyákat illetően. A legolcsóbb majdnem 3000 Ft volt, amit én sokallottam érte. A sráccal megvitattuk és ő javasolta a Vodafone-t.

Nem voltam benne biztos, hogy ez jó ötlet, hiszen nálunk mindenki pannonos (volt, mielőtt megszűntek a kártyák), és én még sosem voltam Vodafone-os, meg ugye a telefonommal nem is tudnám használni.

Abban maradtunk, hogy megvesszük a kártyát, függetlenítjük a telefont és még mindig olcsóbban jön ki, mint ha pannonos kártyát vennék, plusz, nem a pannonnak fizetek (mert nekik már egy fillért sem!).

Meglett a kártyám, a telefon kifüggetlenítésére viszont nem volt már idő. Megbeszéltük, hogy majd legközelebb. Azonban itthon tesóm közölte, hogy ő azt megcsinálja. Valami kódot ütött be és lám, jó lett hozzá a Vodafone-os kártya. T-mobile-lal is működik, de pannonnal állítólag már nem fog. (Ki bánja?)

Voltak kétségeim a működése felől, de ha már megcsinálta, akkor már nincs mit tenni. A telefon minden beállítása visszaállt alaphelyzetbe, így néha azt hittem, hogy valami gebasz van. Például, amikor nem tudtam ékezetet írni.

Most úgy tűnik minden remekül működik. Néha ugyan dobja a hálózatot a telefon, amit én valami hibának tudtam be, de úgy tűnik olyan helyre tettem, ahol valami térerős gond van, mert az ágyon nincs ilyen probléma.

Szóval bye bye pannon, nem fogsz hiányozni!

Ja és N-nek még egyszer ezer köszönet és nagy puszi a segítségért!! Örök hála!

 

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr511431020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása