2008.04.16. 10:14| Szerző: Amani1987

Tegnap vettem magamnak egy kis ajándékot.Egy combfixet.Annyira örültem neki.Múlt héten vettem egy felsőt,aminek harisnyatartó része is van és hiányzott hozzá a harisnya.The image “http://i.fotexnet.hu/fes/pictures/5/55/product/6/normal-product_picture_106556.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Hát tegnap megvettem:)Összevissza rohangáltam,hogy hol kéne venni,meg kicsit kínos is az ilyesmit kérni.(Lehet kicsit prűd vagyok-bár ezt Morci,Ditti és Zsu,akiket folyton boldogítok,vitatná szerintem)Na,mindegy,csak megkérdeztem az egyik fehérneműboltban-gondoltam ott van combfix is,nem volt.Akkor átmentem a másikhoz,tele volt a bolt szexi cuccokkal.Az eladó nagyon segítőkész volt,segített választani és még azt is elmagyarázta hogyan varázsoljam rá a harisnyatartóra.Sajnos nő létemre én nem értek az ilyen dolgokhoz.És tényleg jó a bolt,lehet majd még visszanézek.

Aztán otthon teljes harci díszbe öltöztem.Az első bigyókat(nem tudom,hogy hívják szaknyelven)sikeresen rákapcsoltam.A hátsókkal vért izzadtam.Valahogy nem akartak a helyükön maradni és folyton kikapcsolódtak.Aztán sikerült.Végül megállapítottam,hogy nem is olyan rossz,sőt a körülményekhez képest(mármint hogy nem vagyok egy nádszálkarcsú)még egész jól is áll.Mármint kihoztam magamból,amit hirtelen ki lehetett hozni.

Útban Székesfehérvár felé csak azon imádkoztam,hogy legalább egy kicsit tetszett majd neki,vagy tegyen úgy.Féltem,hogy a felöltözéssel járó szenvedést,az elutasítás okozta szenvedés fogja követni.Vagy attól is féltem,hogy talám kineveti majd azt,hogy mennyire túlzásokba essek,csak azért tetszem neki.

És végül tetszett is neki.Nagyon is.És megérte kínlódni azzal a vacakkal:)

U.i.:a mellékelt kép csak illusztráció(nem én vagyok rajta)


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr501315209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása