2009.09.20. 09:20| Szerző: Amani1987

Kicsit le vagyok maradva zeneileg. Nem is csodálom, mert nem hallgatok rádiót, és tévét sem nézek már két éve. Neten sem nagyon hallgatok új számokat. Általában a kedvenceket hallgatom (amik többnyire le is vannak már töltve nekem). Csak akkor hallgatok valami újat, ha valaki belinkeli.

Persze hallok a mai „sztárocskákról”, de nem nagyon szoktam venni a fáradságot, hogy utánuk nézzek.

Tegnap Dittiéknél gyorstalpalón elvégeztem a „mai slágerek” kurzust, és hát...nem mondom, hogy mind szar, de azért nekem nem nyerték el a tetszésem a csapból is folyó zenék.

Itt van például ez az SP. Gőzöm sem volt eddig, hogy kicsoda. Hallottam már a nevét, de nem különösen hozott lázba. Talán annál a pontnál bőven elég lett volna. Tegnap meglestem youtube-on, meg Google segítségével néztem róla képeket, fórumokon pedig láttam, hogy a mai kislányok mennyire rajonganak érte. Persze, hogy kinek milyen pasik jönnek be, az egyéni ízlés kérdése. Magam részéről én nem tartom vonzónak, sőt első ránézésre azt tippeltem, hogy 15-17 éves lehet, így férfiszámba sem vettem. Mint kiderült, 21 éves, de nekem még így is túl gyereknek tűnik. A mi időnkben is megvolt a rajongás az énekesek irányába. Akkoriban a Backstreet boys, az N’sync és a hozzájuk hasonló fiúbandák tagjaiért volt divat odalenni. Lehet, hogy a megváltozott divatstílusok miatt, de számomra ők sokkal inkább férfiasak voltak, minden nyálasságukkal együtt. Nekem például ez az SP túl vékonyka, túl gyerekképű (jó, nem tehet róla) és olyan fura a haja is meg minden. De hagyjuk a külsőségeket, nekem a zenéje sem igazán jön be.

Épp a Kép maradsz című számot hallgatom, amihez tegnap is volt szerencsém. (Félreértés ne essék, nem azért hallgatom, mert tetszik, csak nehéz valamiről ismeretlenül véleményt nyilvánítani). Azt nem mondom, hogy értékelhetetlen szar, mert nem az. És nyilván sokaknak tetszik. A klip nekem nem tetszik, valahogy olyan fura a tánc koreográfiája, és az énekes is eltűnik a háttértáncosok közt. Mindegy, fura. A zene egy idő után idegesít és nem igazán ragad meg bennem. Amolyan háttérzajként megy, nem köt le benne semmi. De most ez a menő, hát változik a világ.

Ennek kapcsán találtam rá Hien bemutatkozó klipjére a Túl szépre. A klip szerintem nagyon szép, és persze Hien is. Sokan kritizálják, hogy 15 évesen a szerelemről énekel. Én nem értem mi rossz van ebben. Egy 15 éves lány szerintem már bőven tudja, mi a szerelem. Én legalábbis életemben először hetedikes koromban éreztem, hogy egy fiú nekem már nem barátként kell (ha nem számítjuk persze az ovis kori „szerelmeket”). De 15 évesen már nem érzem korainak a szerelem témát. Júlia mennyi is volt a drámában? Ő is annyi körülbelül, ha jól emlékszem. Hien hangjáról nem kell sokat mondani. Nekem a Megasztárban is nagyon tetszett. Azt írják, hogy beképzelt…na és ez miért ritka? (Már ha tényleg így van, mert mind mondtam, annyira nem követem a sztárhíreket). Az ismert emberek többsége hajlamos elszállni, főleg ha fiatalon és hirtelen kerül előtérbe. De egy énekest én a zenéje alapján ítélek, ahogy a költőket is a verseikért (és nem tart vissza Ady olvasásától, hogy nemi beteg volt, vagy a ott a sok szenvedélybeteg költő) Visszatérve  a Túl szép című számra. Nekem elsőre nagyon nem tetszett, mert a szöveg itt-ott kicsit bugyuta. Nem is értettem, hogy egyes részek hogy jönnek oda, de többszöri meghallgatásra már érteni kezdtem és tetszett is. Elég fülbemászó számomra a zene, a szövegnek meg vannak elég klassz részei. És végre a habos sütis részt is megértettem. Kicsit erről a számról eszembe jut az egyik ismerősöm. Ő is ilyen „meglátni, megszeretni” típus, holott semmit nem tud arról, akit állítólag szeret. Szóval ez a szám szóljon B-nek, mert mintha róla szólna.

 

Láttunk egy együttest a Viván, két csaj. Hát az ritka szar volt. Azt hiszem Mini Viva az együttes neve és valami slágerlistások. Számomra elég riasztó, hogy az ilyen zenék vannak a topon. Akkor mi lehet alattuk? Olyan elkeserítő, hogy a jó zenéket nem értékelik és ilyen tingli-tangli szarokat tesznek slágerlistára. (Gőzöm sincs ki állítja össze ezeket a listákat)

Azonban a múltkor beraktam ide is egy számot (Barbee-Szívtörő), na az nagyon tetszik. Elsőre is tetszett, pedig amikor Barbee feltűnt, nem voltam oda érte, de ezt a számot nagyon jól megcsinálták. Át tudom érezni és a szöveg sem olyan gagyi. A klip is ott van.

De általánosságban nem vagyok oda a mai pop zene „krémjéért”. Majd még keresgélek és megnézem miért „kell” mostanság rajongani, hogy valaki „menő” legyen. :)

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: zene sztárok  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr701394011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása