2008.04.17. 20:38| Szerző: Amani1987

Vannak napok,amikor az ember fáradtabbnak érzi magát még a szokásosnál is.

Ez a mai is ilyen.Talán amiatt van,hogy jó pár napja nem aludtam ki magam.Bár ez teljes mértékben az én hibám,mert mindig a gép előtt savanyodok éjfélig.Mentségemre szolgáljon,hogy a barátokkal és az én Drágámmal msnen tartom a kapcsolatot.https://m.blog.hu/re/republic/image/MSNMessenger.jpgEz még mindig jobb módja a besavanyodásnak,mint a tévé előtt ülni.Az,hogy reggel korán kelek,már nem az én hibám.Az a suli miatt van.Hülye suli,meg hülye korai órák.Sokszor már hajnal nyolckor ott kell(ott kéne)feszíteni.

Aztán az utazások is fárasztanak.De azt legalább szeretem és értelmesnek tartom,mert van célja.Vagy a családomhoz juttat el,vagy Tibihez.Mindkettő örömteli dolog.

A mai fáradtságra az is rátett,hogy egész nap szar idő volt.Hol esett,hol esőre állt.Ilyenkor kimozdulni is bűn.Aztán meg hová is mennék?http://i32.photobucket.com/albums/d38/dark666sorceress/Anime/Girls/Black-28.jpg

Azért vannak dolgok,amik ideig-óráig feltöltenek energiával.Ilyen a zene,az msn(már amikor van fent valaki értelmes),a szerelmemmel töltött idő és a barátok.De olyan ez,mint amikor az ember telefonja lemerülőben van,de nincs ideje feltölteni.Töltőre teszi egy kis időre,valamennyit rátölt,de az aksi nem sokkal később megint csutkáig van lemerülve.Azt hiszem én is ilyen vagyok.Kéne már egy alapos feltöltés.De erre kevés az esély a nyári szünetig,mert hétközben ide vagyok kárhoztatva.:(

Meg most nincs jókedvem sem,mert a BKV megint sztrájkolni fog holnap.Ezt annyira unom és utálom.Azt még értem is,hogy az érdekeiket akarják érvényesíteni,oké,tegyék.De miért mások kárára?Mert az igenis más kára,ha nem tud munkába vagy iskolába menni.Én meg moziba.Huh,most lehet mondanák sokan,hogy annyi bajom legyen,de már megvettem a jegyet.És annyira vártam.Vagyis várom most is,csak nem hoz lázba,hogy gyalogolnom kell.Főleg ha holnap is esős idő lesz.The image “http://i29.photobucket.com/albums/c270/Shadowofafatalframe/Rain.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.Akkor el van rontva az egyetlen értelmes Pesten töltött napom is.

Reggel még el kell mennem a kórházba is,visszavinni a dokinak a leleteimet.Aztán meg lehet kiderül,hogy délután van rendelés.Nem baj,legalább közel van,vissza tudok menni később is.És remélem holnap megírja a gyógyszert is,mert nem szeretek fölösleges köröket futni.Már háromszor jártam a kórházban,kicsit már unom.

http://i108.photobucket.com/albums/n32/1Anime_Princess/Sleeping-2.jpgAztán napközben még aludni sem ártana,mert éjszaka nem fogok a mozi miatt.Aztán megyek haza,Ózdra.A buszon sem tudok aludni,nem kényelmes.Utána meg sétálj haza.Ide szaladj,oda szaladj.Látogass meg mindenkit(ideje is lenne,mert nagyon elhanyagoltam az otthoniakat sajnos:( )Szóval alvás már csak holnapután este,valószínűleg.Ma meg pár óra.De mit panaszkodok,mikor Morci ennyit sem fog aludni?Na,őt tényleg sajnálom,mert állandóan dolgozik,és ő sem fog holnap aludni,szombat reggel meg már dolgozik is.

És a jövő hetet is várom.Mert akkor meg Tibizek(remélem).Hiányzik,úgy lelkileg,mint testileg.Kívánom.Kívánom a csókjait,az érintéseit,az ölelését.És kívánom,hogy a szemembe nézzen és azt mondja szeret. Ezek a pillanatok a legszebbek a héten.

És vannak még,de azt nem biztos,hogy itt kéne megírni.Ő tudja,én tudom,sőt szerintem mások is tudják mire gondolok:)De hát nem szégyen az,ha egyszer jó:D

http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/95/02/0000039502_20070503172835.jpg

 

Na,most egész jó kedvem lett,hogy erre gondoltam.Azt hiszem ennyi jó volt ebben a napban.Hát még,ha ez az ábránd megvalósul.Mert meg fog:DÉs az majd minden képzeletnél csodálatosabb lesz.

http://i203.photobucket.com/albums/aa90/Asami_Nina/Anime/11697437780452.jpg

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr141315213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása