2008.04.19. 06:00| Szerző: Amani1987

Ma volt a mozifanatikusok éjszakája.Morcival a Blahán találkoztunk,ahonnan villamossal mentünk a Nyugatiba.Tömve volt,olyanok voltunk,mint halak a szardíniás dobozban.

A Nyugatiban találkoztunk Dittivel és Jánossal,majd együtt mentünk a Westendbe.

Az első percben jött a csalódás,mert bár mi tolakodtunk ezerrel,még sorba sem álltunk,mint a rendes emberek,mindhiába.A film,ami miatt mentem,kiesett a tervezetből,mert már nem fértünk be a terembe.Elkeseredtem.Azt éreztem,hogy nincs igazság.Mit nézzünk helyette?-volt a kérdés.Semmit,én semmit nem nézek HELYETTE.Step up 2 mindenáron,anélkül haza nem megyek.Beültünk egy filmre:Agyő,nagy Ő.Francot sem érdekelte.Amúgy otthon meg is van dvd-n,egyszer elkezdtem nézni,de meguntam.Biztos voltam benne,hogy ezt én nem akarom nézni.Azon nyomban átszaladtam egy másik terembe,vagyis próbálkoztam volna,de az orrom előtt csukták be az ajtót.Elcseszett este-gondoltam.Akkor azonban azt mondtam magamnak:nem,az én estém nem lesz elcseszve.Elszakadtam a csoporttól és csináltam egy új moziműsor-tervezetet,amiből a Step up 2 semmiképp sem maradhat ki.Beültem a Szemre, kezdés előtt 45perccel kb. Egész jó film volt.

http://www.sorozatok-foruma.hu/kepek2/kepek25/theeye2_large.png

 

Aztán összeszedtük egymást a többiekkel.Elmondásuk szerint jó filmet hagytam ki,de én cseppet sem bánom.A következő filmre már együtt ültünk be:I.E.10000.Hááát...mit ne mondjak.Nekem tetszett benne a pasi,de maga a film itt-ott untatott.És nem csak engem.Morci kezdett el-elbóbiskolni.Én is azt tettem volna,ha nem feliratos a film.De feliratos filmen nem merem becsukni a szemem,mert akkor nem tudom mi történik.

 

A moziban oszotgattak hajszínezőket is.Ez nem annyira fontos,de az igen,hogy Morcika volt olyan bűbájos,hogy hozott nekem,amikor én sokadjára már szégyelltem kérni.De tök örültem neki,hogy van.Lehet fel is használom mihamarabb és rózsaszínben fogok villogni:) 

Ezután megint szétváltunk:Ditti Jánossal,én Morcival.Mi végre a Step up 2-re ültünk be.Nem volt könnyű bejutni.Már beengedés előtt egy órával az ajtó előtt nyomorogtunk a tömegben.Rengetegen voltak,levegő semmi.Mindenfelé lökdösődés és tolakodás.De nem baj,minket nem volt könnyű kitúrni.A filmről annyit,hogy nem rossz.A zenéje nagyon jó,de ezt eddig is tudtam.Maga a történet is ok,bár annyira most nincs előttem miről is szól.Még friss az élmény,én meg nagyon fáradt vagyok.Meg azt hiszem el is szundítottam néhány percre.

http://www.latimes.com/media/photo/2008-02/35598282.jpg

 

A film után még volt időnk egy utolsót megnézni.Néhány srác a vészkijáraton át távozott,mi meg követtük őket.Fura volt,valami hófehér folyosón mentünk végig,fogalmam sem volt hol lyukadunki,ha egyáltalán valahol kilyukadunk.Végülis biztonságban kiértünk és egy hirtelen mozdulattal a másik terembe mentünk,ahol épp kezdtek egy filmet vetíteni.Nem tudtuk,hogy mit,de gondoltuk max alszunk rajta.Tele volt az egész,ülőhely alig.A lépcsőkön is ültek,meg a vászon előtt a szőnyegen feküdtek.Én találtam egy kóbor helyet a második sorban.Rémes volt.Olyan közel voltam,hogy majd kifolyt a szemem.A film is uncsi volt,fáradt is voltam.Vagy 40percet aludtam közben,így jócskán kiesett ez-az.És Morci is aludt(4filmből egyet nézett végig teljesen,szundi nélkül)

http://www.sorozatok-foruma.hu/kepek2/kepek25/definitelymaybe4.jpg

 

Dittit és Jánost elvesztettük sajnos.Mozi után fáradtan indultunk haza Morci bajtársammal.A lábam majd leszakadt,iszonyatosan feltörte a cipő és nagyon gázul sántítottam.

Most meg készülök lefeküdni,csak még megírtam a blogbejegyzést,nehogy elfelejtsem.

Ja,és nem megyek haza,szóval hétvége Pesten.És unatkozva.:( 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: film mozi  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr131315216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2008.04.19. 12:04:16

örülök, hogy nagyjából jól sikerült a dolog. tudom, hogy nagyon vártad a step upot, ahhoz képest... a hétvége miatt meg ne szomorkodj, csak lesz valami érdekes... én meg most indulok szülinapot ünnepelni...
süti beállítások módosítása