2009.10.03. 09:21| Szerző: Amani1987

Mint említettem a múltkor, a baj hármasával jön. Akkor még csak két probléma állt fenn, de ma megérkezett a harmadik is.

Szar éjszakám volt, de ez különösebben nem probléma. Megszoktam már. És ez most az én hibám volt, mert egész éjjel dideregtem és nem tudtam elképzelni, hogy mitől. Aztán jöttem rá, hogy nyitva hagytam az ablakot. Ok, én hülyeségem.

Épp ezért a mai napot alvásra szántam. Terveim közt legalábbis így szerepelt. Aztán anya bejött, hogy megkérdezzen valamit. Olyan valamit, ami engem is erősen érintett. Olyan valamit, ami a vérnyomásomat az egekig emelte. A telefonján a „hibás SIM” kiírás jelent meg. Gondoltam elmozdult a kártya a telefonban. Az enyémre néztem, amin pedig a „Korlátozott” felirat és egy kis fekete, áthúzott telefon volt látható. Infarktusközeli állapotba kerültem, és pillanatok alatt átfutott az agyamon, hogy mi is lehet a szitu.

-Most már nem vagyunk hívhatóak- mondtam anyunak.

Megpróbált felhívni a feltöltőkártyás telefonról. „…előfizető nem kapcsolható…”

Ennyi. Mostantól nem vagyok elérhető telefonon. Pontosabban átmenetileg nem vagyok, mert amint pénzem lesz (hol van az még…nem is tudom lesz-e olyan) veszek egy SIM kártyát. Szívem szerint nem a Pannonnál venném, mert rettenetesen meggyűlöltem őket, de sajnos a telefon nem kártyafüggetlen.

Nagyon dühös vagyok. Egyfelől, mert azzal egyet is értettem, hogy a kimenőimet letiltották, hiszen el voltunk maradva a számlával. Azzal ugyan akkor sem értettem egyet, hogy a számla befizetése utána sem kapcsolták vissza, de valahol örültem is neki kicsit. Ugyanis a visszakapcsolás telefononként 7ezer(!!!) forintba kerül. Három telefonról van szó, tehát az már 21ezer forint, ami szerintem irreálisan nagy összeg egy pár perces munkáért. Mondtam anyunak, hogy ne is kapcsoltassa vissza, mert amióta Pesten élünk és albérlet meg BKV bérletek…azóta különösen nincs pénzünk ilyen kiadásokra.

Rendben is volt, noha először nehéz volt megszokni, hogy nem hívhatok fel bármikor bárkit. Aki nagyon el akart érni, az felhívott.

Ma ez is megszűnt. Gondolom a számlatartozás miatt szüntették meg a SIM kártyámat is. Ok, rendben van, csak azért valami értesítést küldhettek volna előtte és nem csak így minden bejelentés nélkül. Mert akkor talán szóltam volna az ismerősöknek, hogy ne is próbáljanak telefonon elérni. És akkor talán értették volna, hogy mi a baj. Mert így majd hívnak és azt fogják hinni, hogy átmeneti a dolog. Sokaknak tuti eszükbe sem fog jutni, hogy msn-en keressenek inkább.

És ha szóltak volna előre, akkor kiírom a telefonszámokat a telefonból, mert a legtöbb számot sajnos kártyára mentettem. Tettem ezt olyan logika alapján, hogy a telefon akármikor tönkremehet. Hát megszívtam…szokás szerint. Azon kevés számot, amit telefonra mentettem (megjegyzem azok a számomra kevésbé fontos emberek számai voltak) szintén nem tudom elérni, mert a telefonkönyv nem nyitható meg. Úgyhogy most itt van a nagy semmi.

A telefonom nem ér most semmit. Illetve ér, mert lehet rajta zenét hallgatni, meg adathordozónak megfelel. Másra nem jó.

Nem értem miért nem lehetett erről előre szólni? Miért kell mindent ilyen sunyi módra intézni? Bezzeg a kimenő korlátozásról tudtak szólni a gyökerek, hogy ugyan már fizessük be a számlát…Ha nem lennék benne biztos, hogy kamatosan behajtják, ki sem fizetném. Nem azért, mert sajnálom rá a pénzt (bár az is igaz), hanem mert ilyen mocsok dögök. Lehet kifüggetleníttetem a telefont és visszamegyek a T-mobile-hoz. Ott nincsenek rossz tapasztalataim. És soha többé nem leszek előfizetéses. Egyfelől, mert nem használom annyit a telefont mostanában, hogy akár a havidíj összegét lebeszélném. Másfelől, mert ha az ember késik a számlabefizetéssel akkor azonnal lekötnek (mondom újra, ez jogos, csak akkor sem tetszik), aztán befizetés után is basznak szolgáltatást nyújtani, aztán meg még van pofájuk 21ezret felszámlázni a semmiért. Utána meg önkényesen, előzetes bejelentés nélkül megsemmisítik az ember kártyáját a telefonszámaival együtt. Lehet, hogy ez mind jogos, de nekem ez nem jön be. És akkor azt mondom, hogy köszi, de nekem ez nem kell!


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr991424444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jensen, Hanna 2009.10.03. 18:03:29

Erről öcsém esete jut eszembe (szintén pannonos a kölök). Egy havi számlával volt elmaradva, körülbelül 3000 forinttal, késve fizette be (de befizette), egyirányúsították, követelni kezdték a pénzt. Pár napra rá ellopták a telefonját, ami mondjuk mellékes egy picit, mivel telefonálni róla nemigen lehetett. Erre fel a pannon (részemről csak így, kisbetűvel) körülbelül 50ezer forintot akart behajtani öcsémen.
Részletes számlát, hogy mire fel ez az összeg, máig nem hajlandóak kiadni. Se személyesen, se levélben.
Normális szolgáltatót manapság nagyon nehéz találni, de a nem normálisak között mindig vannak normálisabbak. :)És ami egyszer már bevált, azon csak akkor érdemes változtatni, ha a világ 180 fokot fordult. De néha már 90 is elég hozzá. :D
süti beállítások módosítása