2009.09.25. 19:47| Szerző: Amani1987

Tegnap kicsit magam alatt voltam. Mára sikerült összeszednem magam.

Nem lettem depis, mindössze egy pár óráig tartott az összeomlás.

Hogy mi volt az oka? Minden.

A szigorlat miatti stressz, némi bűntudat, az állandó kialvatlanság, a női gondok és utolsó cseppként abban a képzeletbeli pohárban, egy beszélgetés, amit egy barátnak nem nevezhető egyénnel folytattam a szükségesnél ingerültebben.

Ma minden rendben volt. Egész klassz napot sikerült összehoznunk Dittivel. A suli laza volt (azzá tettük). Ma meg már péntek, itt a hétvége.

Pszichiátriára nem kell tanulnunk, mert hétfőn egész napos felmentést kapunk minden óra alól (a négynapos előadás miatt- milyen okos dolog volt felvenni:)  ). Holnap lehet megyünk valahová. Olyan csajos, városban mászkálós nap. Szóval minden olyan, mint régen, mint szebb napokon. El is felejtettem, hogy tegnap sötéten láttam a világot:)

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr871407140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása