2008.04.16. 21:10| Szerző: Amani1987

Ez a blogolás feltölt élettel.Vannak,akik rendszeresen olvassák.Háromról tudok.(Többen nem is igen vannak,mert nem adtam meg a címet)

És akik olvassák,nagyon kedvesek.

Ott van például az én drágám.Nem szól ám,hogy olvassa,de ma kiderült,hogy mégis.Szóval,ha ezt olvasod Kicsim,akkor tudd,hogy nagyon szeretlek.Bár ezt te tudod,mert mondtam párszor,meg remélem kicsit azért érzed is.És tudom azt is,hogy a múltkor megbántottam szegényt az egyik bejegyzéssel.Mert haragudtam rá.De nem is rá,hanem a pasikra általában.Sajnálom édesem.Gonosz voltam.

És ott van Zsu.Ő annyira kedves.Kicsit lusti,mint én.Imádom ezt benne,mert sorstársamnak érzem.És nagy rajongóm ám(ezt ő mondta).Mindig olvassa,amit írok.Azt mondta ügyes vagyok.És a verseim is tetszenek neki.Mondtam,hogy blogozzon ő is,de nem szeretne.Igaza van,jó érveket hozott fel.Pedig valami azt súgja,hogy tehetséges lány.Biztos ügyesen tud írni,ha akar.

És a végére hagytam az én drága Morcimat.Róla nem is tudom mit írjak,mert ő már szinte fogalom.Mindenki ismeri a Morci Rogers nevet(legalábbis elég sokan).Ő az én őrangyalom itt Pesten.És blogozik ő is(én vettem rá,szóval saját dicsőségemnek tekintem a blogját).És ügyesen ír,meg szorgalmas is.Csak pihenne többet,mert ha ennyit dolgozik,csak árnyéka lesz a régi Morcinak,aki néha kicsit hiperaktív,néha kicsit depresszívnek tűnik(de nem az!)és aki mindenkit jó tanácsokkal lát el,tartja a lelket az emberekben.Mintha tényleg őrangyal lenne,legalábbis nekem.Mert nem panaszkodik,amikor fárasztom a hülyeségeimmel(pedig ahhoz értek ám nagyon).

Na ez most kissé nyálasra sikerült,de tényleg szeretem őket.És persze nem csak őket,mert vannak még sokan,de ők jutottak most eszembe a téma kapcsán.És jól esik,hogy olvassák.Az meg külön,hogy tetszik nekik(nyilván ha nem tetszene nem olvasnák,gondolom én).És ezek az élet apró örömei,amit nemcsak értékelek,de ezek adnak energiát.

Köszönöm nektek,kedves Olvasók:D!

http://www.zwani.com/graphics/thank_you/images/1.gif


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: blog  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr271315211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása