2009.09.20. 00:13| Szerző: Amani1987

Ma Dittinél voltam pszichót tanulni. Jól is ment, de egy idő után szabályszerűen zsibbadt az agyam. Ekkor láttuk elérkezettnek az időt, hogy kaja szünetet tartsunk. A szünet után megkértem Dittit, hogy vágja le a hajam. Vagy csak kicsit rövidebbre, vagy csak frufrut, vagy tépettre, vagy nekem mindegy, de valami változzon.

Rövidebbre vágta, ami először furcsa volt. Aztán mosás, igazítás, szárítás, tupírozás. Még némi szemfesték is felkerült és mintha nem is magamat láttam volna a tükörben. De nagyon tetszett!

Van csini frufrum, amit még csatizni is lehet, annyira kell vigyázni, hogy ügyesen csatizzam és ne úgy, hogy "segghomlokom" legyen:)

Köszi Ditti!! Hatalmas pussz!

 

Képek(elsőn a régi én hosszú hajjal, és új én a többin)

 

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: változás frizura  |  · 1 trackback  | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr421393738

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: concert calgary 2017.11.22. 13:15:44

legiaobrasileira.com.br - tucano

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása