2009.09.17. 14:55| Szerző: Amani1987

Nem tudom miről jutott eszembe a Gondos bocsok című rajzfilm, amit gyerekkorombban nagyon szerettem, de eszembe jutott. Kerestem a neten. Többféle címen is megtalálható, említik Szíves macik, Szíves bocsok, Színes szíves gondos bocsok néven is, de nekem mindig is Gondos bocsok volt. (Az eredeti címe Care Bears, ez tuti) Szerintem, aki akkoriban volt gyerek, amikor én, az tudja miről van szó.

Egy csomó kedves, szuperédes maciról, akiknek egy-egy édes jel van a pociján (szivárvány, szív, napocska, virág stb.).

Találkoztam a neten több változattal, újabb részekkel, sorozattal, de nekem az a régi kell, amit gyerekkoromban láttam. Amit még anyu kért kölcsön videókazettán a munkatársától, és amit milliószor kellett elkérnie, mert sosem untuk meg. (Hogy miért nem másoltuk át, azt nem értem, de azt hiszem kicsit sajnálom.)

Nem emlékszem pontosan a történetre, de így kezdődött: „az elején van egy olyan jelenet, hogy van sok kisbocs is, és azokat futószalag módjára adogatják egymásnak a macik, van amelyik pelenkáz, van amelyik mossa őket, a végén meg egy-egy ágyba kerülnek, meg egy cumisüveg is kerül a szájukba.” (Cinkee, Nők Lapja Cafe)

A folytatásról már több emlékképem van, noha azok is elég homályosak. Egy fiúról és egy lányról szólt, és a fiút megszállta valami, amitől rossz lett. (De lehet, hogy az a Hókirálynő?). Szóval a fiú gonosz lett és irányította az a valami. Egyszer még a macik felhőkre épült várába is betört, de a kicsik jól elbántak vele. A végén pedig a macik körbeállták és a szeretetükkel megváltoztatták a fiút.

Ne nekem ez a rész kell, nem az Utazás Mókavárosba és ilyen hülyeségek. (De lehet, hogy már ezt is gagyinak találnám, ha mai fejjel megnézném)

Gőzöm sincs hol lehetne megtalálni, meglehet-e egyáltalán? De meg akarom nézni újra. Már csak az emlékek miatt is.

Közben keresgéltem és angolul megtaláltam a címét, The Care Bears Movie II- The nem generation. You tubeon megvan, de sajnos angolul. Remélem valahol megtalálom magyarul is.

 


Hozzáadás a Facebookhoz Megosztás az iWiW-en Megosztás a Twitteren      
Címkék: maci mese cuki gyerekkor  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hercegnoatoronyban.blog.hu/api/trackback/id/tr341388463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiko · http://authril.deviantart.com/ 2013.04.09. 09:45:55

Nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem ez nekem megvan. De majd megnézem, mert kettőt anno megtaláltam, én a harmadikat keresem, ami elég "darkos" volt, de azt sehol nem találom. Abban egy vidámparkban van egy srác, Nicolas, aki varázslótanonc volt, aztán valami könyv megszállja, és kissé-nagyon megkattan. Ennyi fixen rémlik XD
ilyen volt a könyv: upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/8f/Evil_Spirit_from_CBMI.jpg/220px-Evil_Spirit_from_CBMI.jpg
süti beállítások módosítása